wtorek, 2 czerwca 2015

Hej dzisiaj znowu trochę się opiszę ale tym razem o wyznaczeniu sobie celów w życiu.  Jak wiecie lub nie, cel w życiu jest czymś bardzo ważnym dla nas. Dla niego chce nam się żyć i walczyć.  Sama kiedyś szukałam swoich celów, zastanawialam się po co to wszystko.  Teraz wiem że dzięki mojemu celowi chce wygrać swoje życie i kiedy się załamuje, kiedy nie mam ochoty do życia wstaje i mówię sobie "przecież ja mam swój cel, chce rozwijać swoje pasje, chce spotykać swoich idoli i spełniać marzenia ". Tak właśnie to dodaje mi powera. 3 lipca 2014roku gdy urodził się mój siostrzeniec Kamil, również wiedziałam że dla niego chce żyć. Kiedy ja mu śpiewam lub zabawiam go,  widzę w jego oczach szczęście i piękny promienny uśmiech aż chce mi się żyć.  Nie wyobrażam sobie aby teraz się poddać.  Mimo że miałam wiele przykrych sytuacji w życiu to wiem że właśnie dla tego wszystkiego co mam i co mieć będę chce żyć i walczyć.  Nie każdy wygrywa ale ja wiem że wygram bo wierzę w to z całej siły. Pomyślcie sobie kim ja bym teraz była gdybym nie wyznaczyła sobie celu w życiu?  Nikim. Właśnie dlatego prowadzę tego bloga bo to był mój cel, fakt jeden z wielu ale co teraz realizuje.  Chce wam udowodnić ze życie ma sens i żebyście robili to co kochacie.  Zawsze byłam nieśmiała i tego bloga nie chciałam zakładać w swoim imieniu,  no bo co inni powiedzą? Ale stwierdziłam że nie obchodzi mnie opinia innych i niech mówią co chcą,  kiedyś będą mi zazdrościć ze coś osiągnęłam.
Tego bloga założyłam dla Was,  bo wiem jak wiele ludzi nie potrafi odnaleźć się w sobie.
Podsumujmy cel w życiu daje nam kopa aby iść dalej a co najważniejsze aby żyć.
Zadajcie sobie pytanie:  kim wy teraz jesteście?  Czy macie swój cel?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz