czwartek, 25 czerwca 2015

Cześć dzisiaj notka o tym co powiedzą inni. 

Wstydzę się tego robić bo nie wiem co powiedzą inni . Podam przykłady :
- Boje się założyć bloga lub kanał na YT bo inni będą mnie wyśmiewać 
- Nie będę chodzić w ubraniach które mi się podobają bo inni będą mnie obgadywać 



Dlaczego aż tak duży wpływ mają na nas inni ludzie? Osobiście ja już to olałam i nie przejmuję się innymi ale jest wiele osób którzy przejmują się tym. Jeżeli jesteś pewien tego że chcesz coś robić to to rób. Nie patrz co powiedzą inni bo przecież oni nic nie mają skoro wyśmiewają się z tego co ty robisz. Tacy ludzie byli są i będą ;) Spotykam się z osobami które chcą coś zrobić ale się wstydzą. 
Nie mają do tego odwagi , boją się tego że w szkole mogą krążyć o nich plotki i nie dadzą sobie z tym rady. Powiem Wam że na początku jeszcze kiedyś też tak miałam to było w gimnazjum i wtedy faktycznie zakładałam blogi ale nie dodawałam tam swoich zdjęć ani nie pisałam tego co chce. Po prostu wiedziałam że jak ktoś to zobaczy będzie przypał , niestety w gimnazjum jest tak że ludzie nie potrafią uszanować tego co robisz , obgadują i oczerniają. Ale czy warto marnować tyle czasu na takich durnych ludzi ? Ja na prawdę bardzo żałuje tego że nie zaczęłam wcześniej , nie chce żeby inni też potem tego żałowali. To jest dla was najlepsza rada : róbcie to co kochacie robić , nie wstydźcie się , nie bójcie. Ludzie przestaną kiedyś gadać a jeżeli macie prawdziwych przyjaciół to z nimi przetrwacie wszystko ;) Przecież nie liczą się ludzie których nie znamy tylko ci których kochamy. Życzę Wam z całego serca abyście mieli przy sobie takich ludzi którzy będą Was wspierać bo to największy skarb. 

Chcecie być nieszczęśliwi do końca życia bo nie zrobiliście po swojemu ? nie poszliście tą drogą którą chcieliście iść? Ok w takim razie kierujcie się opinią innych i na końcu swojego życia będziecie żałować wszystkiego a przecież dostajemy od losu tylko jedną szansę , potem już tego nie zdążycie  naprawić. 

Chce Wam wpoić do głowy żebyście nie słuchali innych bo oni nie chcą waszego szczęścia bo gdyby chcieli nie obrażaliby tego co kochacie robić .  Jeżeli macie jakieś problemy w szkole lub z innymi ludźmi którzy ciągle was dręczą i poniżają oraz nie akceptują tego co robicie możecie pisać do mnie na e-maila , spróbuje Wam pomóc ;) 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz