wtorek, 9 lutego 2016

Uśmiechaj się



Heeej ;) 

"Nie jest sztuką poniżyć  się do poziomu ludzi którzy Cię atakują. Sztuką jest wytrzymać to wszystko z uśmiechem na twarzy ."

Och czytając ten cytat pomyślałam od razu o sobie haha. Mam do tego bardzo pozytywne nastawienie więc zaczynajmy ;) 
Mamy swoje życie.. każdy chce pójść własną drogą wyrobić swoją ścieżkę o której nikt nie zapomni. Chcemy pokazać swoje prawdziwe Ja i robić to co kochamy a przynajmniej ja tak mam. Robię to co mi się podoba , ubieram się tak jak lubię i co najważniejsze ROBIE TO CO KOCHAM. I nie obchodzi mnie to czy ktoś o mnie coś mówi czy nie. A niech sobie mówią , niech nawet piszą o mnie książkę haha jeżeli nie mają własnego życia i sprawi im to przyjemność :D, naprawdę polecam Wam takie podejście do tego. Mój przepis na życie to być szczęśliwą i uśmiechniętą  cały czas a świat staję się od razu piękniejszy. 
Dajmy przykład że ktoś zaczyna mnie atakować swoimi ŻAŁOSNYMI tekstami oczywiście z zazdrości i czy ja mam poniżyć się do jego poziomu i robić to samo ? Lub wdawać się z tą osobą w jakąś konwersacje ? nie warto, ponieważ musiałabym się zniżyć do jego poziomu a do piwnicy nie chce mi się schodzić (za zimno jest a w lecie też nie skorzystam hahaha ) Ale bez żartów bo przecież tacy ludzie którzy nam ubliżają to naprawdę bardzo poważna sprawa , nie mają własnego życia i zazdroszczą nam naszego , chcieliby być na naszym miejscu. Więc co robię jak ktoś ma coś do mnie? Śmieje mu się prosto w twarz :D przy okazji jestem strasznie dumna i zachwycona ponieważ wiem że wyprzedziłam tą osobę i że mam lepsze życie. Dla mnie jakieś szepty za moimi plecami czy nawet jakikolwiek ATAK hahaha to dla mnie duży komplement . Bo wiem że jestem wyjątkowa i jedyna w swoim rodzaju. 
Mam dla Was bardzo ważną radę . Zapewne każda osoba spotkała się z jakimiś docinkami , obgadywanie czy wyzywanie za waszymi plecami. Wiecie co wtedy robić ? uśmiech od ucha do ucha , głowa do góry i do przodu bo nie ma nic piękniejszego jak zaśmiać się takiej pustej osobie prosto w twarz i czuć satysfakcje że to właśnie Ty jesteś lepszy a nie nasz „wróg” . Nigdy nie zapominajcie że to wszystko z zazdrości , te wszystkie hejty . Nasz wspaniały hejter nie ma własnego życia , własnych pasji i dlatego myśli że jakimś pustymi tekstami zniszczy nam nasze szczęście , bądźcie silni i nie dajcie się ludziom z tak niskiego poziomu. Bo pamiętajcie to wy jesteście więcej warci niż oni :P 
Niech uśmiech nigdy nie schodzi Wam z twarzy ;)  






58 komentarzy:

  1. W Twoich wpisach odbija się tak ogromna radość i zadowolenie z siebie, że jak sie tu zajrzy to nie chce wyjść :)
    Nie wiem jak to robisz, ale każde Twoje słowo oddziałuje na mnie meega pozytywnie ♥♥♥
    W tym przypadku mam bardzo podobny punkt widzenia jak ty, o ile nie identyczny hihi :D nigdy nie interesowało mnie co mówią o mnie obcy ludzie, których nie znam, a kojarzę może z widzenia. Skoro nie zamieniłam z nimi ani słowa to przecież nic o mnie nie wiedzą, więc każda rozsiewana plotka jest bezwartościowa. I WTEDY też czuję się dumna,,, z siebie :D że mam tak ciekawe życie, że osiągnęłam tak wiele, skoro ludzie mi czegoś zazdroszczą. To mega toksyczne uczucie, ale dla mnie budujące ;)
    Śliczne zdjęcia :* Jak zwykle wyglądasz przepięknie *.*
    pozdrawiam i zapraszam :)

    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo dziękuje bardzo , miło słyszeć takie słowa. Strasznie się cieszę że komuś się podoba to co robię ;) Faktycznie nic o nas nie wiedzą a mają najwięcej do powiedzenia ale mi to daje dużego powera ;)

    Dziękuje bardzo jeszcze raz ; ):*

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz 100% rację :*
    Nie powinniśmy naśladować innych tylko być sobą
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Zacznij ja odwdzięczam się tym samym

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mądre słowa i interesująca stylizacja z dodatkowym atutem -uśmiechem :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie napisane! Mimo, że niektórzy przeżyli bardzo wiele nadal potrafią się uśmiechać i za to ich podziwiam!
    Może obs za obs? U mnie nowy post, recenzja dwoch produktów z Ziaji, zapraszam :)

    myhappysunmoontruth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. mega wciągająco piszesz;) bardzo podoba mi sie jak prowadzisz swojego bloga;) i super stylizacja, szczegolnie spodnica;) http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna jesteś super post i blog ale stylizacja nie w moim stylu ale dobrze że w twoim:) obserwuję może sie odwdzięczysz haha? :)

    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyglądasz , śliczna spódniczka ;*

    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. super stylizacja ;D spódniczka mega odważna ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawa stylizacja :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super stylizacja;) Kiedyś bardzo przejmowałam się tym co inni o mnie myślą, ale w ostatnim czasie przestałam się tym przejmować i "wytrzymuję wszystko z uśmiechem";)
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i bardzo dobrze ;) Takich ludzi brakuje niestety

      Usuń
  12. Dokładnie , hejterowi trzeba pokazać że jego gadanie nam niczego nie ujmuje :)
    Pięknie wyglądasz!

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam takie samo zdanie jak Ty, najważniejsze to iść z podniesioną głową. Ładna stylizacja, spódniczka - super, nosiłabym ;3. Obserwuję.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne podejście, oby więcej takich ludzi :)
    Pozdrawiam
    labonnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne podejście, oby więcej takich ludzi :)
    Pozdrawiam
    labonnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. I z Twojej twarzy też nie schodzi! Masz piękny uśmiech :)
    krotko-i-na-temat.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz świetne podejście :D A uśmiech przecież zdobi człowieka :* Śliczne zdjęcia ^^

    amatorskie-rysowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. "Uszy do góry cycki do przodu!"

    OdpowiedzUsuń
  19. "Na ustach uśmiech, a w sercu ból, to najtrudniejsza ze wszystkich ról" :)
    A i masz ładną spódniczkę ;)
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście? Staram się o współpracę i byłabym wdzięczna za pomoc :)
    Przy okazji odpowiadam na obserwacje :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/02/wishlist-banggood.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Jesteś prześliczną dziewczyną! <3

    Chciałabyś wygrać bluzę z mybaze.com ufundowaną w wysokości 205zł? Zapraszam Cię do mnie na bloga, organizuje konkurs! -> http://ayvinn.blogspot.com/2016/02/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie wyglądasz, piękna spódniczka
    Poklikaj u mnie jeśli możesz w najnowszym poście

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. wspaniały post, świetnie się Ciebie czyta! motywuje, daje kopa ! :)
    jejkuu jaka cudna spódniczka no zakochalam sie *.* można wiedzieć skąd jest? boska!
    co powiesz na wspólną obserwację? jeśli jesteś za to zapraszam Cię bardzo serdecznie na emmadeline.blogspot.com . odwdzięczę się na pewno :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuje ;) Spódniczka jest z H&M ;) Z przyjemnością wpadnę do Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz naprawdę dobre podejście :)
    Niezwykle motywujesz.
    Świetnie wyglądasz!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładnie wyglądasz ;)
    Moim zdaniem do wszystkiego trzeba podchodzić z uśmiechem :)
    A przede wszystkim nie zważać na opinię innych. To my mamy przeżyć swoje życie jak najlepiej, oni za nas przez nie nie przejdą ;)

    Pozdrawiam!
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ludzię są różni i masz racje nie warto wdawać się z nimi w dyskusję ;D
    Na myśl przychodzą mi słowa które gdzieś usłyszałam .
    "Nie dyskutuj z głupim bo ludzie mogą Cie z pomylić" xD
    czy jakoś tak to szło xD
    imprezowa stylizacja :D
    grlfashion.blogspot.com
    wspólna obserwacja ?:D

    OdpowiedzUsuń
  27. ślicznie wyglądasz :)
    http://minauro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń