czwartek, 19 stycznia 2017

Rok 2016.


Rok 2016.
Hej : ) Bardzo długo nic nie dodawałam z braku czasu oraz energii. Nadszedł kolejny rok w naszym życiu, zapewne oczekiwany przez większość z nas. Rok w którym można otworzyć nowy rozdział, zacząć nowe życie.  Co najważniejsze… wziąć się za siebie, zacząć realizować swoje plany i marzenia, wyznaczać nowe cele oraz każdego dnia stawać się lepszym człowiekiem. Jaki był dla mnie rok 2016 ? Na pewno bardzo mnie zmienił, zmienił całe moje życie. Ukształtował i udowodnił mi że mam w sobie dużo siły, bez której w tym roku nie byłoby mi łatwo. Dostałam mnóstwo lekcji od życia, za które Jestem wdzięczna. Dużo się nauczyłam, nie wszystko poszło po mojej myśli ale czy żałuje ? Nie, bo wiem że teraz Jestem bardziej gotowa na to co chce osiągnąć. I wiem że nic mnie nie złamie, żadna przeszkoda, którą dostane od losu. Ten rok udowodnił mi że nic nie dzieję się bez powodu, że każda sytuacja w naszym życiu dzieje się po to aby czegoś nas nauczyła aby do czegoś nas zbliżyła...
Co do ludzi .. Jestem bardzo szczęśliwa że rok 2016 pokazał mi kto tak naprawdę jest wart mojej uwagi. Fałszywi przyjaciele/znajomi , którzy tylko  udawali prawdziwych,  są i będą nic nie warci w moim życiu. Dlatego cieszę się że Nowy rok zaczynam bez nich. Nie warto tracić czasu na ludzi którzy nas niszczą. Są przepełnieni nienawiścią i zazdrością. Warto mieć prawdziwych przyjaciół, którzy dodają nam skrzydeł kiedy my upadamy. Ja takich mam i będę wdzięczna za nich do końca życia.

Wam w tym roku życzę zmiany na lepsze oraz spotkania na swojej drodze ludzi, którzy są sobą i niczego przed nami nie udają. Życzę Wam spełnienia marzeń oraz rozwijania swoich pasji i odkrywania ich. Bo pasja to największe szczęście każdego człowieka ! I najważniejsze.. dążcie do tego aby być dobrymi ludźmi. 

Kilka zdjęć z 2016 roku :) 














32 komentarze:

  1. Minął mi dość miło, jednak nie żyje już wspomnieniami z 2016 tylko już 2017. Piękne zdjęcia, ładna ta pastelowa spódniczka! Powodzenia w dalszym blogowaniu i bez dłuższych przerw :)

    Pozdrawiam! MÓJ BLOG - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo ;) Już nie planuję żadnych przerw hihi :)

      Usuń
  2. Rok 2016 był dla mnie jednym z najlepszych, ale mam nadzieję, że 2017 będzie jeszcze lepszy! Zdjęcia śliczne :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Kojarze cię z instagrama :) Dla mnie 2016 rok był przeciętny ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia! Ja w 2016 roku również zobaczyłam prawdziwe twarze niektórych ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ! :) i bardzo dobrze ;) Lepiej późno niż wcale :)

      Usuń
  5. Super zdjęcia! 2016 to był wspaniały rok, popełniłam dużo błędów, ale nie chciałabym ich cofnąć one dużo mnie nauczyły.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) dokładnie.. :) Najważniejsze to uczyć się na błędach i nie popełniać ich kolejny raz ;)

      Usuń
  6. Zdjęcia bardzo ładne! Mnie ten rok też bardzo wzmocnił i dużo się w nim nauczyłam! :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. dla mnie rok 2016 nie był jednym z najlepszych :( ale postaram się żeby ten był o wiele lepszy :)
    zapraszam :)
    http://weronikakubisty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja co roku nie stawiam przed sobą żadnych postanowień, a jedynie zakładam, że przyszły rok będzie o wiele lepszy od poprzedniego :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  9. dla mnie 2016 był dobry a nawet bardzo dobry, mam nadzieje, że tego też nie zmarnuje. powodzenia
    i ślicznie ci w takich lekko pokręconych włosach

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi też rok 2016 pokazał kto był naprawdę wart mojej uwagi. Bardzo zawiodłam się na niektórych osobach no ale cóż. Wszystkiego dobrego w tym roku :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie warto przejmować się nawet takimi osobami ;) Szkoda życia :)

      Dziękuje ;-)

      Usuń
  11. Ile ciepła na tych zdjęciach! Aż chce się coraz bardziej lata. ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne podsumowanie :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Człowiek uczy się na błędach, a co nas nie zabije to na wzmocni. Dużo siły w nowym roku! :*
    Pozdrawiam,
    EGZEMPLARZ, MÓJ BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się, że 2016 dał Ci parę ważnych lekcji, dzięki temu teraz wiesz kto jest Twoim prawdziwym przyjacielem :) Co do zdjęć to wszystkie mi się podobają, jesteś bardzo fotogeniczna :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2017 dalej juz od początku daje mi porządne lekcje więc co do tego to mam szczęście :P Dziękuje bardzo :)

      Usuń
  15. Mi też pokazał kto zasługuje na moją uwagę :)

    Zapraszam: Mój blog

    OdpowiedzUsuń