czwartek, 18 czerwca 2015

Cześć dzisiaj notka trochę życiowa, która jest bardzo widoczna w naszym życiu. Takie dzielenie ludzi na grupy : gorszych i lepszych. Osobiście dla mnie jest to bardzo głupie, sama w swoim życiu tak nie postępuję. Traktuję każdego tak samo , każdego na tym samym poziomie . Każdemu człowiekowi warto dać szansę aby pokazał kim tak naprawdę jest . W rzeczywistości można zauważyć najczęściej u nastolatków takie zachowanie. Podam przykład : Dziewczyna uważa siebie za nie wiadomo kogo i wywyższa się obraża słabszych lub brzydszych , biedniejszych. Nie wiem możliwe że to jej dodaje wartości ale takim zachowaniem rani drugą osobę. No wyobraźcie sobie że chcecie z kimś się zaprzyjaźnić a ta osoba ci powie : ZA WYSOKIE PROGI NA TWOJE NOGI. Dla mnie to jest straszne… osobiście tego nie doświadczyłam , nie obracam się w takim towarzystwie . Zawsze byłam nauczona że takich rzeczy się drugiej osobie nie mówi . Każdy jest równy ma wady i zalety . Ja traktuję każdego tak samo nie wyobrażam sobie że mogłabym dzielić ludzi podam przykład : NIE Z TOBĄ NIE BĘDĘ SIĘ KOLEGOWAĆ BO UBIERASZ SIĘ W LUMPEKSIE . Liczy się wnętrze , kto jakim jest się człowiekiem . Wielu ludzi patrzy tylko na okładkę , tak nie oceniaj książki po okładce , to jest prawda. Ja sama kiedyś tak robiłam ale nauczyłam się na swoich błędach i teraz wiem że to było głupie i słabe. Gdybym tak każdego miała dzielić na grupy i oceniać to nikogo nie miałabym przy sobie nikogo komu mogłabym zaufać . Często ludzie oceniają innych po  wyglądzie , mimo że nie wiedzą jacy są w środku. Powiedzmy że koleguję się z najprzystojniejszym chłopakiem w mieście jest mega modnie ubrany , ma najlepszy telefon i wszystko czego zapragnie ale w środku jest pusty . Więc nim kogoś ocenisz  lepiej go poznaj . Ktoś może być sławnym aktorem lub piosenkarzem ale zauważcie że jest takim samym człowiekiem jak my. Możemy to samo osiągnąć co on tylko musimy uwierzyć w siebie , swoje możliwości i swoje cele. Pamiętajcie że swoją ciężką pracą kiedyś zdobędziecie cały świat .

Nie dzielcie ludzi na lepszych i gorszych bo chyba sami nie chcielibyście aby ktoś robił tak z wami . Nie rób drugiemu tego, czego ty nie chcesz sam .













2 komentarze:

  1. Mnie też denerwuje to dzielenie ludzi. Przecież każdy z nas jest człowiekiem i powinniśmy być traktowani na równym poziomie :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie ;) szkoda że nie każdy to rozumie :/

      Usuń