piątek, 5 czerwca 2015

Hej ;) Czym dla mnie jest przyjaźń ? Czymś najważniejszym , bez niej nie byłabym teraz tutaj gdzie jestem i nie byłabym takim człowiekiem. Pamiętam kiedy w zerówce poznałam moją przyjaciółkę Age , do teraz się przyjaźnimy . Wiele w życiu przeżyłyśmy razem , pierwsze koncerty , mecze , imprezy w klubie , pierwsze rozczarowania i smutki. Zawsze się wspierałyśmy chociaż nie zawsze było kolorowo. Były kłótnie i są do teraz ale raczej swojej przyjaźni nigdy nie skończymy. Wiem że wiele mi pomagała ja jej również . Potem w technikum poznałam nowe koleżanki z którymi dzisiaj łączy nas tak wielka i mocna więź że nikt ani nic tego nie rozdzieli. Właśnie w tym momencie kiedy je poznałam moje życie odmieniło się na lepsze. Gdy wychodziłam z gimnazjum byłam troche sprowadzona na złą droge chyba tak jak każdy ale moje nowe przyjaciółki których w ogóle nie znałam , potrafiły sprowadzić mnie na tą dobrą . Cieszę się że mam takie towarzystwo że nie popadłam w alkoholizm i że nie pale . Dziewczyny bardzo mnie wspierały , pomagały i czasami mówiły nawet najgorszą prawdę ale za to im dziękuje. Nigdy nie marzyłam nawet o tym że jak przyjde do technikum to poznam tak cudowne osoby , naprawdę teraz łza zakręciła mi się oku bo to jest coś pięknego. Nie wiem nie umiem tego wyrazić w słowach , cieszę się ze los postawił na mojej drodze osoby dzięki którym jestem sobą i pragnę coś w życiu osiągnąć. Jednak najbardziej wzrusza mnie to że gdy pokazałam dziewczynom moje nagrania jak śpiewam oraz jak pisze tego bloga i inne teksty to one zaczęły mnie w tym wspierać i mówić ze muszę to rozwijać bo mam mega talent i nie mogę tego zaprzepaścić tak to daje największego kopa do działania . To jest cudowne że osoby które znam dwa lata tak mi pomagają są ze mną i cieszą się razem ze mną kiedy coś mi wyjdzie . Ja sama wątpiłam trochę w to co robie ale kiedy teraz one mi mówią że ja mam talent i ja muszę go pokazywać to to robię. I jestem im bardzo wdzięczna że tak mnie wspierają że dodają mi odwagi . Bez przyjaźni pewnie zeszłabym na dno , to dzięki niej wstaje codziennie rano i ciesze się gdy ide do szkoły bo wiem ze je spotkam . Dla mnie przyjaźń jest czymś ważniejszym niż miłość , chłopak jak to chłopak nie zawsze może zostać ze mną a przyjaciółka jest i będzie.
Przyjaźń jest niedopisania , jeżeli jest prawdziwa nikt jej nie zniszczy . Wiem że jeżeli potrzebowałabym pomocy , moje przyjaciółki od razu byłyby pierwsze. Mimo że ja nie jestem idealna one wytrzymują ze mną chociaż jestem pozytywnie zakręcona to dają radę . Dziękuje Bogu za to że zesłał mi na moją drogę tak cudownych ludzi. Pamiętajcie jeżeli macie przyjaciela wiedzcie że macie największy skarb na świecie. Dzięki przyjaźni możecie bardziej uwierzyć w siebie . Domyślam się że pewnie kilka osób przeżyło tą fałszywą przyjaźń – ja też ale teraz z biegiem czasu stwierdziłam że jestem wdzięczna losowi za to że takie coś przeżyłam bo teraz bardziej doceniam tą prawdziwą przyjaźń.

A teraz mam okazję podziękować moim najwspanialszym przyjaciółką , jesteście najlepsze na świecie , zawsze będę o Was pamiętać i nigdy nie pozwolę aby ktoś Was skrzywdził . 



Przyjaciel to ktoś, kto rozumie Twoją przeszłość, wierzy w Twoją przyszłość i akceptuje Ciebie takim, jakim jesteś.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz