niedziela, 21 czerwca 2015

Cześć dzisiaj notka życiowa,  troszkę o mnie. 


W tej chwili w moim życiu jest jedno wielkie  zawirowanie to czas kiedy moje życie jest zupełnie nieogarnięte. Jutro i we wtorek mam zawodowe egzaminy , jak ich nie zdam będzie tragedia chyba się załamie. Na dodatek mam dwa razy w tygodniu kursy na prawo jazdy , coraz szybciej zbliżam się do testu wewnętrznego a potem nauka jazdy autkiem  . Boję się tego wszystkiego , wszystko na raz niestety ja tego ogarnąć nie potrafię. W sytuacji kiedy mam egzaminy , zakończenie roku i prawo jazdy ja straciłam nad tym wszystkim kontrolę. Siedzę i nie wiem z czego już mam się uczyć a w mojej głowie szaleństwo . Krążą rozmaite myśli , nie mogę się skupić i nie wiem co ze sobą zrobić. To ciężki czas w moim życiu chociaż wiem że ten rok będzie dla mnie wielkim przełomem . Jeżeli wszystko się uda będę bardzo szczęśliwa. Na dodatek spełniłam swoje marzenie założyłam bloga i nie wstydzę się tego jestem dumna z siebie . Na wakacjach chce nagrać piosenkę , może najpierw opublikuje jakiś cover ale mam w planach zaśpiewać w końcu swój kawałek. Wiem że mam wielkie wsparcie od strony przyjaciół , niestety od rodziny nie ale przecież nie wszystko w życiu można mieć  :D Ważne że chociaż szwagier mi się udał , tak on jedyny we mnie wierzy  z  rodziny .
Jeszcze teraz planuję wielką impreze haha na moją osiemnastkę ogólnie dużo imprez mi się szykuję i jak to wszystko pogodzić – nie mam pojęcia. Ale najważniejsze jest to że spełniam swoje marzenia , nie ma nic piękniejszego uwierzcie mi . Dam Wam radę zacznijcie od tych malych marzeń one dadzą wam dużo szczęścia a potem docenicie spełnienie tych większych  i będziecie umieli się z tego  cieszyć.  Mogłabym Wam godzinami polecać aby spełniać marzenia ale jak komuś nie zależy lub w to nie wierzy to i tak nic nie zrobi. Szkoda bo ja wierze w Was wszystkich wiem że jesteście wyjątkowymi ludźmi i stać Was na bardzo wiele ale nie każdemu się chce. Dobra wracam do nauki bo nic w życiu nie ma za darmo :P  
Buziaki i do następnego :* :* :* :* 



3 komentarze: