poniedziałek, 1 czerwca 2015

Hej , dzisiaj przedstawię Wam mój wiersz .. Kocham pisać i stwierdziłam że podzielę się tym kawałkiem z Wami ;)

Od tak stałeś się częścią mnie,
nie wiesz o tym ja to wiem
To dziwne by uczucia tak rosły,
gdy nas tylko przyjaźń łączy
Możesz nie wierzyć mi,
lecz prawdę mówię Ci
Ty nigdy nie zdasz sobie z tego sprawy,
Ja cierpieć będę do końca dekady
Świat różami usłany nie jest,
 teraz to wiem
Za późno trochę zrozumiałam to,
 teraz żałuje ,
Żałuje, że popełniłam błąd i wciągnęłam Cię w to,
Samotność która przeszywa się we mnie jak dreszcz,
Mówi mi walcz,
lecz ja już nie mam na to szans

Gdy pomyślę o tobie czuję się jak w niebie,
Tylko tam będziemy razem,
bo na ziemi to nie dla nas
Bóg nas stworzył  lecz nie dla siebie,
tak bywa kochany aniele
Ze snu wyrywa mnie cierpienie,

bo wiem ze cudownie juz nie będzie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz