sobota, 9 stycznia 2016

Nie odkładajcie marzeń na później...


Nie odkładajcie marzeń na później..

Cześć ;) :* Dzisiaj przy oglądaniu swoich starych zdjęć z dzieciństwa , uświadomiłam sobie coś bardzo ważnego , nie wiem czy to już do mnie trafiło na 100 % ale pewne przemyślenia już mam . Przez cale życie gonimy , gdzieś pędzimy , brakuje nam czasu aby zatrzymać się i przemyśleć kilka spraw w swoim życiu . Czas tak szybko mija , my mamy marzenia , wyznaczone cele. Nim się obejrzymy będzie za późno . Za późno na to aby robić to co się kocha , aby chociaż raz w życiu zaryzykować i zrobić coś dla siebie. Teraz uświadomiłam sobie że jeżeli w tym momencie nie zacznę realizować swoich planów dotyczących kariery wiem że za kilka lat może być już za późno. Znam kilka takich przykładów. Są to osoby które nie spełniły się w życiu , zabrakło im wiary w siebie i wytrwałego dążenia do celu. Mogłabym narzekać że mi się nie uda że jestem słaba  , aczkolwiek wiem że jestem na tyle silna i mocna aby zrealizować wszystkie swoje plany i marzenia. 

Przez codzienną rutynę nie zauważamy że czas przelatuje nam przez palce , ucieka i co najgorsze już nigdy nie wróci. Zdaje sobie sprawę z tego że łatwo się mówi „spełniaj marzenia” . Ale jeżeli w nie i w siebie uwierzymy droga do celu będzie łatwiejsza . Wiem to po sobie , teraz kiedy wierzę w siebie w 100 % jestem bardziej odważna i otwarta na nowe rzeczy. Na pewno jest mi dużo łatwiej wystartować i wierzę  że nie zmarnuję tej szansy , tego życzę również Wam. Kiedyś wspomnicie moje słowa hi hi :P 

Pamiętajcie że jeżeli odłożycie swoje plany , marzenia a co najważniejsze swój cel na bok , do poczekalni , może za te kilka lat już być za późno. Będziecie tego mocno żałować  a drugiej szansy niestety nie dostajemy od losu więc jeżeli macie marzenia macie swoje plany bierzcie się w garść i realizujcie je , nawet jeżeli wymaga to dużo pracy i czasu to uwierzcie mi że warto. Na coś możemy pracować długo ale gdy już to osiągniemy będziemy szczęśliwi i będzie to najwspanialsza rzecz na którą sami sobie zapracowaliśmy . Jeżeli chodzi o marzenia … wiele osób mówi że to głupota że i tak się nie spełnią ale marzenia są po to aby je spełniać więc głowa do góry i zawalczmy o swoje szczęście . ;)

Nigdy nie idźcie na łatwiznę bo to nie daje żadnej satysfakcji. Idźcie swoją drogą , własną a nie ścieżkami utartymi przez kogoś innego. Niech ludzie mówią co chcą , niech Cię obgadują codziennie oczywiście robiąc to z zazdrości , ale wiedz że wtedy będziesz mega dumny z siebie bo osiągnąłeś coś więcej niż ławka pod sklepem lub praca do której idziesz z przymusu bez uśmiechu na twarzy ;) 











34 komentarze:

  1. Cześć! :)
    Uważam tak samo jak Ty. Cały czas gonimy za czymś i nie mamy czasu na to, aby zrobić to - co naprawdę chcemy. Potem pozostają wyrzuty sumienia... a przecież można po prostu zacząć realizować swoje plany :)
    Pozdrawiam,
    CLaaudee
    http://obudzona-ze-wschodem-slonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie napisane ! Marzenia są bardzo ważne ,samo posiadanie ich lecz dopiero gdy mozemy je spełniac jestesmy naprawde szczęsliwi :)

    Zapraszam serdecznie w wolnej chwili http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację, przez nasze rutyny nasze życie przemija nam w mgienu oka:)
    i zanim się odwrócimy nie będziemy mieli czasu na spełnienia swoich marzeń, co jest bardzo smutne.
    Obserwuję.
    Pozdrawiam,
    zapraszam: http://millie-milllie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz racje! Bardzo fajnie napisałaś, że jeśli ma się marzenia trzeba wziąć się w garść i je realizować! Super post!

    http://melodzia.blogspot.com/

    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O tym samym pisalam w ostatnim poście nie można odkladać niczego na potem ! <3
    Piękna sesja :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie widziałam i strasznie mi się podoba ;) cieszę się ze jeszcze ktoś porusza takie tematy ;) dziękuję

      Usuń
  6. W wolnej chwili wpadnę :-* :-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Super płaszczyk :)

    http://letroniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna! ;*
    http://baaaruniverse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia :) Bardzo fajny post :)

    ----------
    Zapraszam :D
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  10. Marzenia zapewnie choć trochę nam ubarwią życie :)

    Nowy post na blogu ♥ <(klik)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo mądrze napisane. Nie ma sensu odkładac marzeń na potem, tylko zacząć je realizować - trzeba próbować;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeżeli nie spróbujesz to nigdy się nie doowiesz czy było warto ;)

      Usuń
  12. Ja ostatnio co raz częściej przyłapuję się na myśleniu 'jak nie teraz to kiedy' i 'być może już nie będziesz miała okazji' i staram się realizować to co właśnie przepłynęło mi przez myśl. Może to trochę przerażające ale,.... dlaczego to przerażające? Chyba temu aspektowi poświęcę osobny post. Zainspirowałaś mnie ♥


    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobnie , życie jest tylko jedno i warto realizować swoje plany, zobaczysz na starość będzie co wspominać hehe :) Z przyjemnością przeczytam u Ciebie ;)

      Usuń
  13. Własnie należy probować je spełniać :D ślicznie wyglądasz :D
    obserwujemy?:D
    możesz poklikac ?:D proszee :D
    http://grlfashion.blogspot.com/2016/01/dresslink-wishlist-wyniki-konkursu.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie wyglądasz;ładnie to wszystko dopasowałaś.


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne zdjęcia!

    http://want-cant-must.blogspot.com/
    Jeśli ci się podoba blog, zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia ;)
    Obserwujemy?
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajnhy i wyczerpujący post , a takie lubie :*
    zdjęcia są cudowne :*
    pozdrawiam serdecznie :*
    weeri-weri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń