środa, 10 czerwca 2015


Od zawsze chciałam być piosenkarką hahaha , najlepsze wspomnienie w moim życiu takie beztroskie kiedy nie miałam jeszcze żadnych problemów ;) Po prostu śpiewałam nie patrząc czy ktoś mnie widzi czy nie , fajnie wrócić do tych chwil kiedy byłam śmiałą dziewczynką :D 

Już od młodych lat interesowałam się śpiewem i pisaniem tekstów . Pamiętam kiedy napisałam pierwszą piosenkę byłam wtedy malutka ale byłam bardzo dumna z siebie i cały czas ją śpiewałam.
Niestety rodzice nie akceptowali tego że chce śpiewać więc już nie rozwijałam się dalej , skończyło się na marzeniach ktore są do dzisiaj ;) Kocham śpiewać i pisać zawsze będę to robić mimo że innym może się to nie podobać ;) Dążę do celu tak właśnie tak ;) 
Dlatego chce dotrzeć również do Was ;) Dążcie do celu bo to będzie tylko wasza praca i potem na końcu będziecie dumni z tego że wygraliście życie i zrobiliście to co chcieliście ;) Naprawdę to jest najpiękniejsze uczucie kiedy swoją ciężką pracą osiągacie coś wielkiego ;) Wiecie że to jest wasza zasługa i nikt wam tego już nie odbierze ;) 

“Wybierz pracę, którą kochasz, a nie będziesz musiał pracować nawet przez jeden dzień w swoim życiu.”









6 komentarzy:

  1. tez lubie spiewac, ale mam inne plany co do mojej przyszlosci, moze nie brzmia tak kolorowo jak twoje, ale w mojej glowie wyglada to przyjaznie praca marzen czyli "jak zarobic i sie nie narobic"
    moze wymienimy sie obserwacja?
    szarpana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię śpiewać pod prysznicem :D Dobrze powiedziane, nie wyobrażam sobie całe życie chodzić do znienawidzonej pracy i się do niej zmuszać.. Dodaję do obserwowanych :)

    Mój blog --> http://monyikafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post :D Jaka słodziaszna! :)

    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę.Jak chcesz weź udział w konkursie :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/06/wishlist-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że zaczynasz więc zaobserwowałam ;) powodzenia ;)
    flawstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ważne, aby praca dawała na satysfakcje :). Pozdrawiam!

    Bardzo proszę o kliknięcie, w link, w najnowszym poście: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. słodkie zdjęcia :3
    też kiedyś śpiewałam, ale jestem nieśmiała w spełnianiu swoich marzeń...i dlatego siebie nie rozumiem .
    ale dziękuję za tak motywujący wpis ^.*
    +obserwuję ♥

    mogłabym Cię prosić o kliki w tym wpisie? ♥
    http://stylowana100latka.blogspot.com/2015/06/jak-zaczac-wspoprace-wishlista.html

    OdpowiedzUsuń