sobota, 16 kwietnia 2016

Miarą wartości człowieka jest jego wnętrze.



Miarą wartości człowieka jest jego wnętrze.

W dzisiejszych czasach prawie każdy patrzy tylko na wygląd zewnętrzny człowieka. Nikt nie chce lub nie potrafi spojrzeć głębiej, zatopić się w czyjejś duszy lub spojrzeniu które odzwierciedla całą osobę. Najlepiej ocenić kogoś po wyglądzie bo przecież tak najprościej.

W sumie ja też nie byłam święta. Wydaje mi się że kiedyś sama patrzyłam na wygląd i niestety tylko na to. Dopiero kiedy sama zaczęłam upiększać swoje wnętrze zagłębiałam Się w duszę innych . Zamiast wyglądu zewnętrznego interesowało mnie jego wnętrze. Jaki jest, jakie ma uczucia , czy cierpi , czy jest szczęśliwy. Czy ma  w sobie skarbnicę i czy jest wartościową osobą. Tylko z wnętrza człowieka możemy to odczytać. Teraz kiedy spojrzę na kogoś widzę jego wnętrze .Dlaczego tak wiele osób patrzy TYLKO na opakowanie? Moim zdaniem to jest przykre , bo kiedyś ten wygląd zniknie i zostanie sam charakter, sam środek człowieka a jeżeli on będzie pusty ? Tak jak to w dzisiejszych czasach bywa… Z zewnątrz jest bogaty, najpiękniejszy a w środku pusto . Nie ma nic , nie ma serca ani żadnych uczuć. Taka pusta marionetka  którą można się tylko pobawić .

„Przemijające piękno kwiatu, przemienia się w owoc który jest jego sensem…”

Czy ten owoc każdy ma w sobie ? Taki jaki chciałby mieć czy wybrakowany  ? Czy każdy z nas ma piękne wnętrze z którego będziemy dumni do końca życia ? Polecam każdemu zagłębić się w swoją duszę , w swoje pragnienia . Codzienna praca nad sobą da wam piękno ale nie piękno na sobie tylko w sobie. Musicie budować swoje wnętrze każdego dnia a kiedyś to zaowocuje . Z piękną duszą i sercem będziecie od razu szczęśliwsi . 

To że zbudowałam swoje wnętrze i odnalazłam w sobie skarbnicę to była najlepsza rzecz w moim życiu jaką mogłam dla siebie zrobić . Uwierzcie mi , każdy z Was tego potrzebuje ale nie każdy chce być kimś wartościowym . Tylko na końcu swojego życia nie żałujcie że zmarnowaliście swój czas na bycie idealnie pięknym z zewnątrz a w środku macie zero.  Do tego aby pracować nad sobą chyba nikogo nie namówię lecz mogę Wam z całego serca to polecić i już sami zadecydujecie jak chcecie być postrzegani przez innych ludzi. 










21 komentarzy:

  1. Świetna katana uwielbiam je <3 zapraszam ;)

    http://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Tobą, powinniśmy widzieć nie tylko wygląd, ale i wnętrze człowieka :) Poza tym - fajna kurtka ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie zawsze mamy okazję poznać kogoś bliżej i oceniamy go tylko na podstawie pierwszego wrażenia, wyglądu... Fajna kurteczka!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz racje!Poza tym jesteś przepiękna!
    Dałam obs mam nadzieje że ty również
    allofmeginger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak najbardziej się z Tobą zgadzam. Fajnie wyglądasz. Obserwuję i liczę na rewanż. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post i super zdjęcia :)
    Jesteś śliczna :*


    Zapraszam do siebie:
    http://aniamojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. wnętrze człowieka moim zdaniem jest najważniejsze ;)
    świetne zdjęcia !

    nowy post, zapraszam:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie napisane. Tez podzielam zdanie, że jeśli nasza dusza jest w harmonii to jesteśmy bardzo szczęśliwi :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz rację - wnętrze człowieka jest najważniejsze :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz rację , każdy powinien znać swoją wartość.

    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń