środa, 10 czerwca 2015

Hej ;) Dzisiaj pokaże Wam jak wyglądałam rok temu gdy podjęłam krok o pofarbowaniu włosów na blond , oczywiście fryzjerka ścięła mi przy okazji połowę włosów a kolor w ogóle nie przypadł mi do gustu. Byłam załamana i przefarbowałam się już sama na ciemny brąz. Ech to był mój największy błąd w życiu żeby iść do tej fryzjerki i poprosić o kolor blond :D haha . Zawsze marzyłam o blondzie i szczerze dalej marze ale o takim który będzie mi pasować niestety w tym czułam sie tragicznie. Myślę że kiedyś znowu zdecyduję się na tak poważny krok i coś zmienię z moim kolorem ale pójdę już do o wiele wiele lepszej fryzjerki ;) Teraz mam naturalny  i jestem z niego nawet zadowolona ale wiem że prędzej czy później znowu coś wykombinuje bo już taka jestem hehe ;) 
Pozdrawiam :* :* :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz