piątek, 11 marca 2016

Kompleksy , czy warto je mieć ?



Kompleksy. ???

Szczerze to każdy je ma. Krzywe nogi , za gruba , za chuda , brzydkie oczy , krzywy nos lub za niska, za wysoka. Każdy ma jakiś kompleks ale czy to jest powód aby być nieszczęśliwym ? Dlaczego ciągle każdy porównuje się do innych , chcemy być idealni ale wiemy że z naszymi kompleksami nie mamy na to szans. Ale po co tracić czas na zamartwianie się tym. Tak naprawdę robimy wielkie problemy z niczego , przejmujemy się drobnostkami  mając tak naprawdę wszystko co nas powinno uszczęśliwiać . Jesteśmy wyjątkowi na swój sposób , gdyby każdy był taki sam życie nie miałoby sensu.

 Jak pozbyć się kompleksów i być wdzięcznym za to jakimi jesteśmy ? Na początku zaakceptować swoje wady, ponieważ one mogą stać się naszymi największymi zaletami ;) Ty możesz uważać swój uśmiech za największy kompleks a inni biorą go za największa zaletę . Znajdź swoje mocne strony , swoje największe zalety. Każdy je ma , są naszą siłą. Chociaż raz w życiu pokochaj siebie za to jaki jesteś .  Musimy pamiętać że mamy wszystko ponieważ jesteśmy zdrowi i nic nam nie brakuję . Ja często biorę przykład z ludzi niepełnosprawnych , mimo że nie są sprawni tak jak ja , radzą sobie lepiej ode mnie. Są szczęśliwi i wdzięczni za to że żyją i mimo wszystko walczą i spełniają swoje marzenia. Kiedyś spotkałam na mieście pana który jechał na wózku, na kolanach miał swojego synka , to był naprawdę piękny widok . Ponieważ znam facetów którzy nie opiekują się swoimi dziećmi a mają czas i nogi. Pan któremu na pewno nie jest łatwo opiekować się synkiem jeżdżąc na wózku inwalidzkim , robi to i wychodzi mu to bardzo dobrze . Naprawdę jak dla mnie  z takich ludzi powinno się  brać przykład. Podziwiam takie osoby, udowadniają że mimo choroby mogą żyć , nawet lepiej niż zdrowi ludzie którym niczego nie brakuje. 

Teraz kiedy myślę o kompleksach są dla mnie śmieszne, nieistotne . Ludzie którzy widzą tylko swoje wady i użalają się nad sobą powinni się trochę zastanowić nad swoim zachowaniem i spojrzeć na świat z innej perspektywy   :P
Dla przykładu: Ja zaakceptowałam siebie taką jaką jestem i nie mam żadnych kompleksów. ;) Dzięki temu jestem najszczęśliwszą osobą na świecie i z uśmiechem na twarzy idę przez swoje życie ;) 

Pamiętajcie że dostaliśmy szansę na wspaniałe życie ale jeżeli sami nie będziemy chcieli brać w nim udziału to wszystko stracone. „Bo istnieć nie znaczy żyć” Po co przejmować się tym co mamy na zewnątrz ? Liczy się wnętrze , to jakimi jesteśmy ludźmi . 

Żyjcie , cieszcie się chwilą , szalejcie do woli bo życie jest zbyt krótkie aby użalać się nad sobą ;) 








30 komentarzy:

  1. Ładna spódnica ;) Ja jak byłam młodsza to miałam dużo kompleksów. Teraz uważam, że nie mam, ale dużo ćwiczę, aby być zadowola ze swoich osiągnięć ;)
    Wchmurach12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś też miałam ;) ooo ja też ćwiczę i daje mi to dużo szczęścia ;)

      Usuń
  2. Śliczne zdjęcia :)
    Ja niestety nadal mam masę kompleksów, przez które nie moge w pełni realizować swoich marzeń :C
    Ale coż: może kiedyś znikną! :D
    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    Ja już, i liczę na rewanż :D
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje , czasami warto odstawić je na bok i zacząć żyć. Bo za kilka lat będzie za późno ;)

      Usuń
  3. Moim największym kompleksem był kiedyś mój wygląd. Na szczęście nauczyłam się z nimi walczyć i teraz większość już akceptuję :)
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to znaczy że wygrałaś z kompleksami i tak ma być ;)

      Usuń
  4. Ja mam kompleksy związane z moją nieśmiałością. Nie potrafię się odezwać przy całej klasie, a za najbliższe osoby służą mi dwie przyjaciółki przy, których jedynie jestem sobą.
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam kiedy w technikum pierwszy raz miałam zdawać wiersz przy całej klasie. Z nerwów całe ręce mi się trzęsły , byłam cała czerwona i gdy recytowałam miałam wrażenie że zaraz się poryczę :P Ciągle mam tremę , stresuję się ale z biegiem czasu panuje nad tym coraz bardziej. Kiedyś byłam zamknięta w sobie ale kiedy uwierzyłam w siebie i założyłam bloga jestem sobą zawsze i nie przejmuję się co inni o mnie powiedzą ;) Naprawdę polecam mieć taki stosunek do tego ;) Szczerze to dalej jestem trochę nieśmiała ale moim zdaniem to dodaje mi uroku i mogę się założyć że Tobie również ;) Pozdrawiam

      Usuń
  5. Fajne zdjęcia :) Jak dla mnie to wręcz głupie pytanie bo uważam, że kompleksy to największe zło więc po co je mieć ;p?

    Jeśli nie masz nic przeciwko wspólnemu obserwowaniu, to zapraszam, na pewno się odwdzięczę.
    Jedynie daj znać że zaczęłaś :))
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Byłoby miło gdybyś zaobserwowała:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kompleksy to jest po prostu temat rzeka. Można tak godzinami. Trzeba codziennie próbować zaakceptować siebie... Ja jednam mam mnóstwo kompleksów, nad którymi jest ciężko pracować...

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze to trzeba chcieć z nimi walczyć ;)

      Usuń
  7. Super zdjęcia i stylizacja :)
    Co powiesz na wspólną obserwacje ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo bardzo poruszający wpis. daje do myślenia.
    obserwuję! :* emmadeline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja, pięknie wyglądasz;)
    Mogę Cię poprosić o poklikanie w linki w poście ??
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/03/wish-lista-dresslink-cndirect.html
    Bardzo mi pomożesz;) buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. To prawda warto najpierw zaakceptować siebie,swoje wady ale docenić też zalety!:)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładna stylizacja! Poza tym, warto się akceptować takim jakim się jest. Zawsze warto walczyć z niedoskonałościami, chociażby próbować tak jak np ja z rozstępami :) ale z czasem warto zaakceptować w tym przypadku tą zeberkę :) zapraszam na mój blog - nowy post:) (akceptuje wymiane obserwacjami) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z rozstępami tak ale nie warto walczyć np : z krzywymi nogami czy małymi ustami . Moim zdaniem to jest jakaś paranoja .

      Usuń
  12. ale jesteś piękna i fotogeniczna! :)
    i piękna stylizacja taka pastelowa!
    http://mey-meyy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam masę kompleksów i wciąż z nimi walczę. ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. na pewno nie warto ich mieć!
    świetne zdjęcia ;)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń