wtorek, 18 sierpnia 2015



Heej dzisiaj temat z kategorii MIŁOŚĆ.



Wiele osób ciągle szuka czegoś na siłę  np.: miłości .  Czy warto jest tak szukać tego co powinno przyjść samo . Zastanawia mnie to jak faceci i kobiety szukają miłości na siłę. Osobiście dla mnie jest to żałosne… miłość przychodzi w najbardziej nieoczekiwanym momencie, przychodzi nagle ,  właśnie wtedy kiedy nie szukamy. Znam mnóstwo przykładów na to , gdy ludzie poznali się w momentach kiedy się tego nie spodziewali. "Miłość pojawia sie tam, gdzie sie zupełnie nie spodziewasz" - jest to coś pięknego. Prawdziwa jest wtedy kiedy druga osoba wywróci twój świat do góry nogami


Kiedy szukamy na siłę - tak znajdujemy materiał na partnera/partnerkę  ale  z tego szczęścia nie będzie . Wiele osób jest już tak zrozpaczonych że nikogo nie ma więc szuka , wszędzie gdzie tylko się da , najczęściej na portalach randkowych , czatach i innych głupich stronach. Ale z tego nic nie wychodzi na dłuższą metę , szkoda tylko cennego czasu (no chyba że traficie na wyjątek) . Na siłę szukać miłości eh… dla mnie to absurdalne. Lepiej poczekać dłużej na tą prawdziwą niż być z kimś na siłę. U wielu osób samotnych przychodzi w życiu moment kiedy mają tego dość , kiedy chcą w końcu kogoś poznać i być szczęśliwym . Ale czy warto tym się zadręczać ? tak jak mówię lepiej poczekać na prawdziwą miłość niż mieć kilku partnerów do których tak naprawdę nic się nie czuje i za parę dni Wam się znudzi . Miłość na pokaz to nie miłość. Jeżeli już naprawdę chcecie kogoś znaleźć to przestańcie o tym myśleć , zamknijcie stary rozdział w swoim życiu i zacznijcie ŻYĆ i cieszyć się życiem a wtedy nagle z nienacka pojawi się Wasza wielka miłość. Może być to jutro, za tydzień , miesiąc , rok, nie patrzcie na to , bądźcie szczęśliwi bez partnera aby potem być w pełni szczęśliwi z nim .A co najważniejsze pokochaj siebie takim jakim jesteś aby w pełni pokochać innych. 


Kiedyś ktoś mi powiedział że miłość jest jak kot. Jeżeli chcemy go złapać on ucieka jak najdalej ale jak damy sobie spokój i zajmiemy się innymi sprawami on sam do nas przychodzi nie przyjmując żadnej odmowy. Sądzę że też tak jest z miłością.. znam osoby które ciągle szukają i nie znajdują. Czy szukając czegoś na siłę jesteśmy szczęśliwi ? odpowiedz jest prosta : NIE. Kiedyś też byłam taka głupia… w sumie nie wiem co chciałam tym osiągnąć . Źle się z tym czuje że o tym tu pisze ale może takim przykładem trafie do Was… abyście nie popełniali takich błędów jak ja kiedyś. 


Jeszcze kiedyś kiedy nie znałam swojej wartości , w sumie nie wiem czy to ja
  szukałam na siłe czy oni… sami zagadywali na żywo lub pisali. Poznawałam samych debili , na początku wszystko super a później okazywało się że jest 
 idiotą. Teraz krótkie pytanie : czy byłam szczęśliwa poznając tych wszystkich chłopaków ? nie… no właśnie , za każdym razem cierpiałam więc nie polecam poznawać na siłę lub dawać się komuś omotać bo akurat nie mamy chłopaka a fanie byłoby go mieć. Teraz znam swoją wartość, jestem pewna siebie i wiem czego chce w życiu. Nie potrzebuję chłopaka który po jakimś czasie okaże się frajerem, jestem szczęśliwa bez niego ;)  W sumie ja dalej poznaje debili bo oni szukają na siłę i niestety trafia na mnie aczkolwiek mam już kilka sposobów  na takich :D . Jednak wierze że kiedyś spotkam kogoś w najbardziej nieoczekiwanym momencie..

 Dlatego polecam również Wam , zapomnijcie o tym że jesteście sami , zajmijcie się swoimi pasjami , róbcie to co kochacie i nie szukajcie NICZEGO na silę ;) :*








Zapraszam na  Instagram

17 komentarzy:

  1. Bardzo trafny i prawdziwy post :) Szukanie czegokolwiek na siłę (no chyba, że zeszytu A4 w linię z MARGINESAMI do j.polskiego) nie jest dobre.
    Pozdrawiam serdecznie!
    Fanny http://buszujacawsrodksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna z Ciebie dziewczyna! piękna sukienka:)
    buziaki:*

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealny post :) Sama szukałam kiedyś na siłe "miłości" a kiedy już w końcu odpuściłam bo trafiałam niestety na nieodpowiednie osoby, "odpowiedni" chłopak wręcz sam zapukał do moich drzwi.
    Czasami naprawdę warto odpuścić i poczekać.

    chicagophone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie miałam tak samo... zawsze jacyś idioci, ja odpuściłam i czuję się o sto razy lepiej :)

      Usuń
  4. Świetne cytaty. Super fotki. Dobre porównanie miłości z kotem.
    U mnie nowy post, zapraszam

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. zdecydowanie miłości nie da się zaplanować i to jest w tym najlepsze! :)
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  6. Największa miłość przyjdzie niespodziewanie. Ale bycie singlem też jest fajne, ja tam nie narzekam :D
    Bardzo ładne zdjęcia!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna sukienka ;) Poklikałabyś u mnie w linki? Byłabym wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawie piszesz
    Obserwuję ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. czasami coś przyjdzie w najmniej spodziewanym momencie i to prawda :)

    Dziękuje za komentarz, zapraszam na post z wyjazdu. Każdy komentarz i obserwacja mile widziana ♥ Miłego dnia x
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeczytałam kiedyś wywiad z pewną znaną osobą powiedział ona że kiedy straciła już nadzieję na miłość to przyszła ona niespodziewanie. Nie da się zakochać na siłę
    Diy-like it!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wynn Las Vegas and Encore - JetXtra
    Wynn 도레미시디 출장샵 Las Vegas and Encore - JetXtra offer 안동 출장샵 all types of amenities: breakfast credit, wifi, hotel parking, and express 성남 출장마사지 check-in. The resort 순천 출장샵 features 세종특별자치 출장샵 two

    OdpowiedzUsuń