środa, 2 września 2015



Heej dzisiaj  kolejna motywująca notka ;) Kocham je pisać bo wiem że kiedyś sama chciałabym takie czytać , potrzebowałam tego . Teraz pełna optymizmu przekazuje moją pozytywną energię właśnie Wam J

Jest wiele osób które nie zdają sobie sprawy z tego że są kimś wyjątkowym. Kimś kto może naprawdę wszystko . Dlaczego tak dużo osób w swoim życiu nie dąży do tego co najlepsze ? Dlaczego ludzie wolą poddać się już na starcie… Na starcie swojego pięknego życia, które kiedyś może zakończyć się sukcesem. Wiem wiele osób może powiedzieć że mi to się tak łatwo mówi ale to jest nieprawda . Sama musiałam do tego dotrzeć, sama kiedyś nie wierzyłam w swoje możliwości… albo wierzyłam ale nie potrafiłam się za to zabrać bo jednak brakowało mi tej pewności siebie. Teraz wiem że to najwyższy czas aby coś zmienić w swoim życiu , aby dążyć do celu który sobie wyznaczyłam.  Wiem również że Wy też macie całe życie przed sobą i jeżeli się poddacie , nie zasmakujecie tego szczęścia które czeka Was w przyszłości . 

Tak teraz siedząc zastanawiam się ile osób wierzy w siebie ? ile wierzy w swoje możliwości i swoją prace. W to że kiedyś może osiągnąć wszystko … W moim otoczeniu niestety widzę mało takich osób , brakuje im tej wiary. Nie wiem czym to jest spowodowane, brakiem wsparcia, akceptacji a może komuś jest obojętne jak przeżyje swoje życie , przecież na końcu i tak umrze. Takie myślenie jest złe , jeżeli czujecie się w czymś dobrze to bierzcie się do pracy, aby nie było za późno.

Właśnie zaczęła się szkoła… może tam odkryjecie jakąś swoją nową pasje ? wiem dla wielu ludzi może zabrzmieć to głupio ale każdy jest w czymś dobry. I szkoła to nie taka straszna sprawa bo dzięki niej możemy zobaczyć w jakich dziedzinach czujemy się dobrze i co potrafimy najlepiej. Kiedyś możemy to rozwijać dalej i być kimś w życiu .
 Chce tym postem Was zmotywować do działania… Nie możecie sami czekać na znak z nieba aż coś Wam podpowie żeby ruszyć się z miejsca.  Pamiętajcie że jesteście godni wszystkiego co najlepsze ;)
Życzę wszystkim powodzenia w nowym roku szkolnym ;) :* 


+ Zapraszam wszystkich kibiców Polskiej Reprezentacji na jeden z ważniejszych meczów, który odbędzie się w piątek Niemcy – Polska ja na samą myśl już mam łzy w oczach ze szczęścia ;) Wierze że wygramy tak jak ostatnio . W moją największą miłość nigdy nie zwątpię ;) <3

Pozdrawiam i zapraszam na kolejny post :* :* :* 


 Post JAK UWIERZYĆ W SIEBIE  












 

24 komentarze:

  1. fajna stylizacja i ciekawy post ! :) Pozdrawiam!

    Pomogłabyś mi? Poklikałabyś na mojej stronie? Jeśli to tylko nie problem:) Mój blog - twoimioczami / przesyłka od dresslink

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm az mam ochotę się rozpisać , jak nie wiem . jak kolwiek to zabrzmiało. Bardzo jasno pisesz , ciekawie i no po prostu fajnie się czyta . zdzadzam się z każdym twoim pięknym słowem :) podoba mi się, a jestem tu pierwszy raz . naprawdę to co tu napisałas daje niezłego kopa . dziękuje . chyba się rozsypalam , wiesz? Nie mam słów , a chce tak wiele powiedzieć . wydaje mi się ,z mamy podobny swiatopoglad.
    Pisze blog o religii chrześcijańskiej , jeśli masz ochotę to zajrzyj , bardzo się uciesze:)
    jak-w-niebiosach.blogdpot.com
    Co do stylizacji , podoba mi się bluzeczka i koszula,a za tym rodzajem spodni nie przepada , aczkolwiek tobie w nich bardzo ładnie . przypominasz mi kogos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo , pisze to co czuje.. tak bardzo chciałabym żeby do każdego dotarło że życie może być naprawdę piękne i możemy mieć wszystko co tylko chcemy.. ciężką pracą wszystko osiągniemy ;)

      Z przyjemnością zajrzę do Ciebie ;) Pozdrawiam :*

      Usuń
  3. Tak i jak zwykle tona błędów , przepraszam bardzo , ale pisze na telefonie który mi przekręca wyrazy

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacja! Strasznie mi się ona podoba, no i świetny post! :)
    Mój Blog hdshua.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne spodnie! :D Naprawdę bardzo mi się podobają :D

      Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w najnowszym poście :) Bardzo mi na tym zależy IMMH FashionBlog(klik)

      Usuń
  5. Bardzo mądrze napisany post.... na pewno wiele osob wezmie sobie do serca Twoje rady :)
    a po prostu myślę, że ludzie boją się wychylać, boją się wychodzić przed szereg, aby nie być wyśmianym, stłamszonym, dlatego przybierają różne maski, by po prostu dopasować się do otoczenia... tak jets im wygodnie i bezpiecznie :/ nie probują nic zmienic w swoim życiu, bo boją się zmian i nowości, więc spoczywają na laurach..... smutne :/

    Świetny zestaw- taki trochę łobuziarrrski, absolutnie moje klimaty <3
    portaski boskie- też uwilebiam takie podarciuchy !
    super wyglądasz !

    pozdrowionka :)
    Daria

    Co bys powiedziala na wspolną obs? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami warto wyjść przed szereg I pokazać światu co tak naprawdę potrafimy. .. no tak że boją się wysmiania to również prawda. Trzeba być silnym bo inaczej lUdzie swoją nienawiścią nas zniszczą ;) dziękuję bardzo: ***

      Usuń
  6. super!
    Zapraszam do mnie http://nicolbey.blogspot.com/2015/09/outfits.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  7. super post, mądrze napisany
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo motywujący post! Ładnie wyglądasz. :)

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. ładna stylizacja :) a post fajnie napisany!

    Dziękuje za komentarz! Każdy kolejny komentarz i obserwacja mile widziana ♥ Miłego tygodnia x
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  10. Całokształt jest świetny! Super spodnie! <3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy blog, cieszę się że na niego trafiłam.

    Pozdrawiam serdecznie,

    patkowyzawrotglowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz, super spodnie i do o tego ta koszula <3 Masz świetną figurę i ślicznie wychodzisz na zdjęciach :* Obserwujemy?
    U mnie nowy post, zapraszam

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń