piątek, 7 sierpnia 2015



Cześć ;)

Ostatnio rozmawiając  z jedną starszą panią doznałam całkowitego szoku. Opowiadała mi że nie ma jej kto pomóc zanieść zakupów do mieszkania , ona starsza , po operacji . Kilkakrotnie prosiła kogoś o pomoc ale każdy odmawiał. Stwierdziła że w dzisiejszych czasach już nikt nie chce pomagać. Jak to usłyszałam zatkało mnie. Jeżeli starsza osoba poprosiłaby mnie o pomoc nie zastanawiałabym się ani chwili tylko od razu poleciałabym na skrzydłach aby pomóc i zobaczyć uśmiech na jej twarzy. Nie mieści mi się to w głowie że podchodzi do mnie człowiek , pyta się czy mu pomogę a ja mówię prosto w twarz że nie . I tu nie chodzi  o pomoc nie wiadomo jaką ale o  głupie zaniesienie zakupów do mieszkania….  nie wiem w czym ktoś ma problem , dla nas to kilka minut , sama przyjemność że komuś właśnie pomagamy .  Właśnie dlatego dzisiaj pisze tego posta , nie wiem kto pomaga innym a kto nie ale chce Wam uświadomić że warto pomagać zawsze bo kiedyś to do nas wróci , kiedyś to nam ktoś pomoże .
To jest dla mnie straszne… sama staram się na każdym kroku pomagać i nie wyobrażam sobie żeby było  inaczej. 

Pomyślcie, kiedyś to my będziemy mieć po 70-80 lat i nie będziemy już tak sprawni jak teraz , bardzo przyda nam się pomoc od drugiej osoby ale niestety nikt nie będzie chciał nam pomóc . I jak będziemy się czuć ? Mi osobiście byłoby przykro i sądzę że innym też . 
Dlatego jeżeli mamy okazję komuś pomóc to pomagajmy , dla nas to naprawdę niewiele a kogoś może uszczęśliwić ;) 


Podsumowując , pomoc to coś najpiękniejszego na świecie ;) Pamiętajcie nigdy nie zapominajcie o drugiej osobie ;) 







29 komentarzy:

  1. pomoc innym i zobaczenie uśmiechu na ich twarzach jest bezcenne :3
    szkoda takich ludzi, którzy są starsi i samotni, a zapewne jest takich wielu...
    zdjęcia śliczne ♥♥ idealny zestaw, nosiłabym hehe :3
    pozdrawiam i zapraszam ;*

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Szkoda że nie każdy w dzisiejszych czasach chce pomagać... Nie chciałabym nigdy być samotna w tym wieku , to jest chyba najgorsze ...

      Usuń
  2. Pomoc jest bardzo ważna :) Śliczne zdjęcia!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    http://artistically-immediately.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne wykończenie spódniczki;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję współpracy z Dresslink.com. Zgadzasz się na nią..?
    Claude
    http://obudzona-ze-wschodem-slonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) ooo skąd wiesz że do mnie napisali ? :P

      Stwierdziłam że się zgodzę ;)

      Usuń
    2. Ta sama osoba napisała też do mnie ;) I w wiadomości były adresy osób, do których to wysłała - czyli Twój aderes e-mail ;)
      Też się zgodziłam... Teraz czekam na odpowiedź :3

      Usuń
    3. aaa nawet nie zauważyłam ;) To super że się zgodziłaś ;) :*

      Usuń
  5. Świetna spódnica :)

    sweethings-and-more.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomoc starszej osobie i następnie ujrzenie uśmiechu na jej twarzy to jeden z najpiękniejszych widoków na świecie. Ostatnio zauważyłam, że lubię porozmawiać sobie z jakimś starszym panem lub staruszką czy to w parku, czy w autobusie. Te kilka minut rozmowy tak pozytywnie na mnie wpływa. :)

    http://sheryose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tak ;) dzięki takiej rozmowie oni również są bardzo szczęśliwi ;)

      Usuń
  7. Bardzo ładna stylizacja :) Pozdrawiam i Zapraszam :* http://macreateart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna spódniczka! *o* Gdzie kupiłaś?
    colorful-tiger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuje bardzo :* Z przyjemnością odwiedzę twój kanał ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładna spudniczka :) swoją drogą mało jest ludzi, którzy chcą pomagać i to jest smutne :) w sumie trafiłam tu z mojego bloga, ale kompletnie nie żałuje :) widac że masz poukładane w głowie :) zapraszam do obs filmymarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również bardzo chętnie bym takiej osobie pomogła. I to trochę smutne, że inni nie odczuwają takiej potrzeby :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku, ja bym nigdy nie odmówiła pomocy.
    Sama kiedyś pomogłam starszej pani podejść do księdza by mogła przyjąć Komunie.

    Zapraszam do mnie
    wixiandalex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zrobiłaś bardzo dobry uczynek ;) fajnie jakby takich osób było więcej ;)

      Usuń
  13. Dokładnie warto pomagać bo sami tego będziemy kiedyś potrzebować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepięknie wyglądasz, ja bardzo lubię pomagać innym :)
    Kochana mam prośbę ... Poklikasz w poniższe linki ?
    KLIK KLIK KLIK
    Bardzo proszę :*

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny blog obserwuje i licze na to samo :) zapraszam mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń