poniedziałek, 6 lipca 2015

hej ;) Taak to mój ostatni post przed ukończeniem osiemnastu laat ;)

Już jutro 7 lipiec wielki magiczny dzień który będę świętować przez kilka kolejnych ;) Teraz zastanawiam się co ja zrobiłam przez te 18 lat w moim życiu i wiem że osiągnęłam naprawdę dużo ;) oczywiście nie będę tego wszystkiego wymieniać bo tak publicznie to bezsensu ale jestem bardzo szczęśliwa i zadowolona, mimo że jest kilka rzeczy które mogłabym zrobić o wiele wcześniej no ale cóż człowiek uczy się na błędach . Teraz najważniejsze pytanie które dzisiaj sobie zadaje : Czy kocham to co robie?

Tak kocham , kocham uświadamiać innym że są najlepszymi ludźmi na świecie, chce żeby każdy chodził po ulicy z podniesioną głową i uśmiechem na twarzy ;) Aby nikt nie był smutny przez drugiego człowieka . Chcę dawać innym szczęście, chcę ich zarażać tym co mam ja , uśmiechem i pozytywnym podejściem do życia oraz pewnością siebie. Kiedyś to ja potrzebowałam kogoś kto uświadomi mi że życie jest piękne i że trzeba wierzyć w siebie bo inaczej nasze życie się nie uda. Szczerze to teraz zupełnie siebie nie poznaje , kiedyś bardzo nieśmiała zamknięta w sobie dziewczyna a teraz no sami już możecie zauważyć  jaka jestem ;) po prostu mega szczęśliwa , chociaż czasami mam dni kiedy mam  doła którego nie mogę zrozumieć ale mam przy sobie ludzi dzięki którym na mojej twarzy znowu pojawia  uśmiech . Dlatego wiem że każdy w życiu potrzebuje takiej osoby a nie wszyscy ją mają . Teraz już wiem że nie będę żałować że poszłam tą drogą , nie będę żałować swojego życia i swoich wyborów . Gdy czuję że uszczęśliwiam innych moimi słowami gdy dziękują mi za to że jestem, dla mnie nie ma wtedy nic piękniejszego ,po prostu wiem ze to co robie ma sens . Nie ma nic lepszego gdy widzisz że dzięki tobie na czyjejś twarzy pojawia się wielki uśmiech i radość.  Nigdy nie pomyślałabym że życie może być takie piękne , wiem że wiele osób dalej nie uświadomiło sobie tego . Ale warto chociaż spróbować a potem już pójdzie z górki :P Tylko trzeba troszkę nad sobą popracować .

Kurczę ale wyobraźcie sobie to że moja przyjaciółka Madzia którą znam dopiero dwa lata powiedziała mi że ona uwierzyła w siebie , poznała swoją wartość i jest szczęśliwa dzięki mnie. Dzięki temu że mnie poznała , że pokazałam jej że warto żyć i być szczęśliwym . Dzięki mnie wie że jest najlepszą osobą na świecie ale to chyba ja jej powinnam podziękować za to że jest i że wierzy we mnie i w to co robię. Z resztą tak jak inni moi przyjaciele ;)

Moim największym marzeniem w tym momencie jest aby wszyscy którzy czytają mojego bloga kiedyś powiedzieli :  TAK TO WŁAŚNIE DZIĘKI TEMU BLOGOWI ODKRYŁAM W SWOIM ŻYCIU TO CZEGO NIE WIDZIAŁAM WCZEŚNIEJ , UWIERZYŁAM W SIEBIE I KOCHAM TO CO MAM I TO JAKĄ JESTEM OSOBĄ.


Myślę że kiedyś to marzenie się spełni ;) Pozdrawiam i zapraszam na kolejnego posta ;) :* :* :* 


Z moją najpiękniejszą Madzią  <3



12 komentarzy:

  1. Sto lat,sto lat ,kochana <3 Marzenie na pewno spełni się szybciej niż myślisz. Pozdrawiam cieplutko http://www.pomyslowa-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcie :) Ślicznie wyglądacie. Spełnienia marzeń Sto lat!
    Już obserwuję :*
    Zapraszam do mnie na nowego posta i zachęcam do komentowania :)
    http://infinityyoung01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny blog :) Wszystkiego najlepszego, trochę spóźnione :3 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej spóźnione ale szczere wszystkiego NAJLEPSZEGO! W Tym "dorosłym" życiu :*
    Wspólna obserwacja może?
    Pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcie :) Ja dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem.
    Zapraszam do mnie http://martiinaz.blogspot.com/ .

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi jeszcze ponad 2 miesiące zostały do tego magicznego dnia ;) Trochę spóźnione, ale wszystkiego co najlepsze :*

    Nowy post, zapraszam ;)
    http://coffeebookandsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcie ! :)

    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę.Jak chcesz weź udział w konkursie :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/07/paczka-od-dresslink-stylizacje.html

    OdpowiedzUsuń