poniedziałek, 20 lipca 2015

Cześć dzisiaj kilka bardzo ważnych słów…
Często pomagając innym zapominamy o sobie.

Bardzo chcemy komuś pomóc , chcemy go uszczęśliwić ale często zapominamy o sobie i swoich potrzebach . Nie zwracamy uwagi na to co dzieje się w naszym życiu i wewnątrz nas , w naszej duszy i ciele. Po prostu ignorujemy to co jest najważniejsze , potem wszystko to zbiera się w nas i nagle w jeden dzień wybucha. Wtedy jeszcze nie zdajemy sobie sprawy że to jest naprawdę coś poważnego. Dla kogoś może być to zwykły dołujący dzień ale tak naprawdę to poświęcanie się dla innych odebrało nam cząstkę siebie . Fakt sama miałam nie dawno w życiu moment kiedy to ja potrzebowałam pomocy ale nie widziałam tego i cały czas myślałam o innych a nie o sobie. Ale na szczęście ja jestem w innej sytuacji bo potrafię sobie pomoc , jestem napełniona pozytywną energią , wiem że gdyby nie książka „Potęga podświadomości”  to pewnie teraz nawet nie pisałabym tej notki :D Ta książka naprawdę może zdziałać cuda , ja sama nigdy nie podejrzewałam że coś takiego pomoże mi zbudować siebie i nastawić mnie na pozytywne myślenie. Ale dobrze powróćmy do tematu . Często zapominamy o sobie , tak te słowa dalej mnie zastanawiają. Są ludzie którzy pokazują wszystkim że są szczęśliwi  ale kiedy zostają sami już tak nie jest. Mają problem ze sobą ze swoim wnętrzem . Udają że są szczęśliwi a tak naprawdę potrzebują pomocy . Czasami jest tak że jeżeli ktoś komuś pomaga, to pokazuje takim zachowaniem ze to właśnie on sam potrzebuje pomocy. Nie chcę się do tego przyznać bo się boi. Zamyka się w sobie a wtedy już nikt nie zdoła mu pomóc.  Chyba taka sytuacja jest najgorsza. Kurczę nie mogłabym tak żyć ale wiem że jest wiele  takich osób , sama kilka znam. Chyba jedyna rada jest taka żeby nie zostawać z tym samym , żeby na samym początku poprosić kogoś o pomoc bo potem będzie za późno. Jeżeli czujemy że coś jest nie tak nie zostawiajmy tego na później ani nie ignorujmy sprawy . Przecież nasze szczęście jest najważniejsze szkoda że nie każdy o tym pamięta . Taka osoba sama siebie oszukuje, że jest wszystko w porządku - to jest przykre . Więc jeżeli widzicie że z kimś z waszych bliskich jest coś nie tak od razu działajcie bo odstawianie tak ważnej sprawy na później nie jest mądre. ;) Ważne aby drugiej osobie podarować odrobinę ciepła i serca ;) Wsparcie jest najważniejsze w naszym życiu , jeżeli ktoś będzie czuł oparcie w nas to wszystko będzie dobrze.
Najlepiej mieć przy sobie osoby którym ufacie i które zawsze Wam pomogą w trudnych chwilach.

Wyobraźcie sobie osobę która ciągle każdemu pomaga , swoje problemy, życie i uczucia odkłada na bok. W końcu po czasie zapomina że ona też ma swoje życie. Z dnia na dzień w jej wnętrzu jest coraz gorzej , wszystko ją drażni i jest nieszczęśliwa . Ale na zewnątrz udaje że wszystko jest w porządku , chodzi ze sztucznym uśmiechem na twarzy , to jest strach przed ujawnieniem prawdy, przed pokazaniem siebie. Czy taka osoba poradzi sobie sama ?  Ja sądzę że jeżeli nie będzie miała wsparcia w drugiej osobie i jeżeli ktoś jej nie uświadomi co robiła źle i nie podniesie na duchu to ona nie da rady. Zamknie się w sobie a potem popadnie w depresje . 

Oczywiście można pomagać bo to jest niesamowite uczucie ale zawsze pamiętajcie o sobie.  Codziennie zróbcie coś dla siebie , cieszcie się z małych rzeczy i myślcie pozytywnie ;) Myśli negatywne nie wpływają na nas dobrze a dzięki pozytywnym jesteśmy szczęśliwi ;) aaa i nie zapomnijcie że jesteście najlepsi na świecie ;) bez wiary w siebie nie wygracie swojego życia ...




23 komentarze:

  1. masz rację, że trzeba pomagać innym, ale nie można zapomnieć o sobie :)

    http://pineyx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zawsze staram się pamiętać również o sobie :) Śliczne zdjęcia :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie kiedyś pomaganie innym wykończyło psychicznie... od tamtej pory równowaga musi być. jednak nie potrafię zostawić najbliższych w trudnych chwilach, niezależnie ode mnie..

    2ndhstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie, potrafi się pomóc innym, a sobie nie. Super fotki.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mądrze napisane. Ludzie często pomagają innym, a zapominają o sobie...

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ojeje uwielbiam Twoje podejście do życia i motywację jaką przekazujesz za pośrednictwem każdego wpisu *.*
    czasem tak mam, że zapominam o sb, staram się, by inni mieli dobrze i dopada mnie taki dół, jednak potrafię się z tego otrząsnąć, rzadko zdarza się, że trwa to długo i się pogłębia.
    Z Tw blogiem żyje mi się o wiele lepiej ,zarażasz pozytywną energią i takim też spojrzeniem na świat, za każdym razem gdy tu jesteś uśmiecham się i zaczynam wierzyć w siebie *.*
    dzięki za wszystko ♥
    cudowne zdjęcia :) uwielbiam Tw włosy ♥
    +mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w najnowszym wpisie? :*

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noo najważniejsze jest to że potrafisz z tego doła wyjść ;) Nie każdy tak potrafi, bardzo miło to słyszeć ;) Dziękuje za miłe słowa; ) Oczywiście poklikam ;) :* Pozdrawiam ;)

      Usuń
  7. cudownie piszesz, świetne zdjęcia!
    Obserwuje i zapraszam :)
    http://jtere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mądre słowa... Przypomniałaś mi o jednej ważnej kiedyś dla mnie osobie :)
    Fajne zdjęcia :D
    / chodzmypopoecic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie piszesz, śliczne zdjęcia ! <3
    Może obs za obs ? :) Ja już i liczę na uczciwy rewanż:*

    http://ola-banaczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. święte słowa, ja zawsze bardziej przejmuje się innymi, szczęście moich przyjaciół jest ważniejsze od mojego :/
    Zapraszam na nowy post ✿♡na queenxfangle.blogspot.com♡✿

    OdpowiedzUsuń
  11. You look wonderful, I really like the shirt! :)

    Recently I have started as a guest designer for a famous bag brand and my first design of a belt bag is out! <3 I would love to hear what you think about it! :)
    Hope to see you soon on my blog
    www.beneaththecoat.com
    Bloglovin
    Facebook :)

    Kisses from Zurich,
    K

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog ;)
    Chętnie będę zaglądać, zapraszam również do mnie:
    http://blondyneczkacalineczka.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajny post:) fajnie czyta sie i przeglada twojego bloga:) piekna stylizacja:)
    zapraszamy rowniez do nas http://styledivision1.blogspot.com/
    pozdrawiamy serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Nominowałam Cię http://marzenczas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Często robię coś co uszczęśliwia innych a nie mnie, poświęcam swoje dobro dla innych.
    Zawsze tak było i niestety nie umiem tego zmienić ;c
    Bardzo ładne zdjęcia! :)

    Serdecznie zapraszam do mnie, poklikasz w linki u mnie w poście? Dziękuję!
    http://world-of-sandra-anna.blogspot.co.uk/2015/07/wspopraca-z-romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Dokładnie sama wciąż walczę ze wspomnieniami, chcę zapomnieć o pewnym chłopaku a czego bym sie nie dotkneła to mi go przypomina :/ z tym sie chyba nie wygra może czas zagoi rany :/
    Zapraszam na blog-estery.blogspot.com <=== KLIK!

    OdpowiedzUsuń