piątek, 3 lipca 2015

Cześć wszystkim :* 

Nie ma nic gorszego niż przeświadczenie, że życie przelatuje Ci między palcami, niczym zwykły piasek, choć swego czasu zdawało Ci się, że jest twoje, a potem odkryłeś, że wcale do Ciebie nie należy.

Dzisiaj natchnął mnie jeden króciutki filmik który trwa 1.50 min był o starszym mężczyźnie który wyszedł z więzienia, przez zwykłe głupoty zmarnował swoje życie , ma pasje gra na gitarze od zawsze grał ale to zaprzepaścił , teraz jest żebrakiem . Człowiek o wielkim sercu który zagubił się w swoim życiu. Nie ma pracy mimo że ma zawód , nie ma gdzie spać , jego szczęściem była żona która powiesiła się 2 lata temu - ten człowiek wszystko stracił mimo to żyje i chce naprawić swoje błędy. Chodzi co drugi dzień na cmentarz i gra jej na gitarze. To jest naprawdę przykre i piękne , człowiek który w życiu popełnił błędy teraz zmienił się na lepsze. Mimo że nie ma domu, nie ma rodziny, żyje walczy i próbuje jakoś przetrwać . 

Znowu wniosek z tego jest kierowany do Was, do nas wszystkich każdy powienien wyciągnąć swój . 
Czy warto przez jakieś małe przestępstwa niszczyć swoje życie ? Nigdy nie schodźcie na złą drogę , tam nic na was nie czeka, to jest zupełne dno. Wiem domyślam się że każdy miał w życiu moment zalamania , kiedy nie dawał już rady i chciał się poddać. Kiedy chciał sięgnąć po alkohol lub narkotyki , a potem łatwo się już stoczyć - z górki. Ale pamiętajcie zawsze jest jakieś rozwiązanie z każdej sytuacji można jakoś wyjść. 

Ten mężczyzna ma talent i dlaczego go nie wykorzystał ? Bo zszedł na złą drogę , trafił do więzienia a teraz już za późno. Nigdy nie popełnijcie takiego błędu , nie stoczcie się a jeżeli macie jakieś pasje to rozwijajcie je , kiedyś dadzą Wam mnóstwo szczęścia . Ja dzięki temu mężczyźnie , dzięki jego słowom, jego historii wiem że nie chce zmarnować swojego życia , nie chce za kilkadziesiąt lat opowiadać że zniszczyłam sobie życie. 

Wiedzcie że teraz wszystko jest w waszych rękach to od Was zależy co się stanie. 
Weźcie kartkę i opiszcie jak chcielibyście widzieć swoje życie za kilka lat , codziennie na nią spoglądajcie i dążcie do tego ;) Nie warto się poddawać bo macie marzenia i swoje cele ;) 
Nie zapomnijcie że jesteście najlepszymi osobami na świecie i że możecie osiągnąć wszystko ;)







6 komentarzy:

  1. cudowny motywacyjny wpis *.*
    mi się właśnie wydaje, że moje życie mi ucieka, tak jakbym to nie ja podejmowała w nim decyzje.
    co do talentów to również ich nie wykorzystuję, ale to z tego względu, że jestem zbyt nieśmiałai i nie potrafię tego w sobie zmienić .
    ale dziękuję za tę notkę, dałaś mi do myślenia.
    a zdjęcia rewelacyjne *.* piękna sukienka ♥ i masz wspaniały uśmiech :D
    3maj się ;*
    +Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w nowym wpisie? ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę uwierz mi ża ja do niedawna też byłam nieśmiała i nawet dalej jestem ale poczułam że muszę to zmienić więc założyłam bloga co dla mnie to jest wielki krok bo kiedys wstydziłam się nawet dodać zdjęcie na facebooka . Również dodaje swoje nagrania jak śpiewam na instagrama , pomału małymi kroczkami a ta nieśmiałość mija ale trzeba w siebie uwierzyć :) Zapraszam cię na mój post który kilku moim znajomym bardzo pomógł uwierzyć w siebie myśle że może i Tobie pomoże ;) http://milosczycieszkola.blogspot.com/2015/05/wiara-w-siebie-hej-dzisiaj-chce-wam.html#comment-form :* pozdrawiam i dziękuje za miłe słowa , oczywiście wpadne do Ciebie ;)

      Usuń
  2. śliczna stylizacja i ciekawy wpis :)
    mogłabyś poklikać w linki na moim blogu?

    http://photo-andyou.blogspot.com/2015/07/dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejsze to walczyć o siebie i się nie poddawać, mimo, że czasami jest to bardzo trudne...
    Bardzo fajny wpis. Miło się czytało :)
    Przy okazji zapraszam na rozdanie na moim blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jesteś! I sukienka! <33

    Relacja na blogu z koncertu One Direction! Zapraszam <3

    http://veronicas-veronicass.blogspot.com/2015/07/one-direction-concert-in-norway-oslo.html

    OdpowiedzUsuń