niedziela, 10 lipca 2016

Pierwszy filmik na youtube



Opublikowałam swój pierwszy film na Youtube ;) 

Nie zawsze  kierowałam się tym aby robić to co kocham i nigdy się nie poddawać. Nauczyłam się tego z czasem. Kiedy teraz jestem pewna siebie  stwierdziłam że już nic mnie nie zatrzyma. „Uwierz w siebie a będziesz nie do zatrzymania „ Z tym cytatem zgadzam się w stu procentach… Opublikowałam swój pierwszy filmik na youtube… szczerze bałam się tego ale po dłuższym zastanowieniu stwierdziłam że chce robić to co kocham i nie będę patrzeć na to co inni o tym pomyślą. Jestem żywym przykładem na to że warto walczyć o swoje marzenia..Warto w siebie wierzyć i czasami zaryzykować . Bo kto nie ryzykuję ten nie pije szampana. Życie mamy tylko jedno i nie warto się czegoś bać… albo żyjesz albo się boisz. Ja wybrałam to pierwsze.. Za kilka lat będę mieć piękne wspomnienia.  

Nie zważaj na to co myślą inni. Żyjesz dla siebie, nie dla nich. Dokładnie tak… Kiedy przestaniecie bać się co powiedzą inni będziecie naprawdę szczęśliwi. Dzisiaj przełamując własną barierę opublikowałam Bestfriend Tag z Augustyną , jedną z najlepszych osób jakie poznałam w swoim życiu. Wiedziałam że jak nie spróbuje będę żałować a teraz wiem że nie żałuje niczego w swoim życiu ;)
       

Zapraszam bardzo serdecznie na mój pierwszy film ;) Pozdrawiam :* :*


Pamiętajcie, żeby zawsze robić w życiu to, co sprawia Wam przyjemność. Nie dajcie sobie wmówić, że to strata czasu. Każdy ruch przybliża Was do celu. Tylko od Was zależy jak daleko zajdziecie! Bawmy się, uczmy, rozwijamy i nigdy nie rezygnujmy z pasji.










15 komentarzy:

  1. Fajnie, że zaczęłaś nagrywać filmiki! Masz świetny głos do tego. :D

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Supi filmik tak jak blog:) Obs za obs? Ja już obserwuję i zapraszam do mnie!

    kllaudus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w dalszym nagrywaniu ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że spróbowałyście!
    Na pewno się uda, powodzenia!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciesze się, że robisz to co lubisz/kochasz :) Powodzenia w nagrywaniu i życze dużo widzów :D
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  6. super! powodzenia w nagrywaniu :D
    http://www.weronikakubisty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń