środa, 27 maja 2015

Witam wszystkich ;) Zakładam tego bloga z myślą aby pomagać innym . Jest wiele problemów z którymi nie dajemy sobie rady : szkoła, praca, opinia innych, miłość. Od zawsze byłam chętna aby pomagać zagubionym ludziom , którzy potrzebują pomocy a bliscy nie potrafią im jej dać. Mam wielu przyjaciół którym pomagałam w trudnych chwilach. Dziękują mi za to bo sami nie daliby rady. Dla kogoś mogą to być błahostki np. ktoś mnie wyśmiał w szkole ale  to wpływa potem na psychikę tej osoby . Dlatego trzeba jej pomóc , udowodnić że jest najlepsza na świecie i inni robią to z zazdrości lub mają własne problemy dlatego znęcają się nad słabszymi . Dla mnie to jest chore, ludzie którzy robią krzywdę innym powinni się leczyć . Mam 18 lat dla Was może się wydawać że jestem młoda, głupia i nic nie wiem ale to nie jest prawda. Zapraszam na mojego bloga , postaram się aby moje wpisy pomagały Wam chociaż trochę ;) a jeżeli się do mnie przekonacie będzie możliwość wysyłania do mnie wiadomości z Waszymi problemami z którymi nie dajecie sobie rady . Kocham pomagać innym bezinteresownie to jest piękne ;) Pozdrawiam Karolina :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz