piątek, 20 listopada 2015

Cześć :)

Tak dawno tutaj nic nie pisałam aż mi głupio ... ale chyba każdy potrzebuje jakiejś przerwy w swoim życiu. Ja takiej potrzebowałam jeżeli chodzi o bloga, nie widziałam sensu żeby pisać posty które są nie szczere lub nie od serca. Dzisiaj będzie trochę o życiu i marzeniach. Ostatnio kupiłam sobie książkę 
"Pokochaj siebie", tytuł sam wskazuje o czym jest. Mimo że ja siebie kocham to stwierdziłam że warto przeczytać taką książkę i jeszcze rozszerzyć swoją wiedzę na ten temat. Zaczynam ją czytać i jest naprawdę bardzo fajna . Uświadamia innym że nie warto stać w miejscu bo życie mamy tylko jedno i nie dostaniemy drugiej szansy od losu.. Polecam takie książki bo naprawdę pomagają. 

Czas tak szybko mija , już listopad i niedługo święta i Nowy rok. Jak dla mnie ten rok zleciał za szybko . Nie jestem z niego zadowolona w 100% ponieważ nie spełniłam wszystkich swoich postanowień , ale większość na szczęście tak. I znowu nadejdzie dzień w którym warto postawić sobie postanowienia nowo roczne.. Mi dodały powera bo codziennie je czytałam i dążyłam do nich z całych sił. Niestety tak jak wspomniałam wcześniej nie wszystkie udało się spełnić, wiem że to tylko i wyłącznie moja wina i mojego lenistwa. Jestem ciekawa czy wy też zapisujecie i stawiacie  sobie swoje postanowienia a później do nich dążycie. Jedni mogą powiedzieć że to głupota ale dla mnie jest to coś wyjątkowego :) 

Teraz ta pora roku jest dla mnie straszna , nic mi się nie chce i najchętniej przespałabym całą jesień. 
Jak dla mnie to czas przemyśleń , niestety często też w moim przypadku "łapanie doła" z błahych powodów. Brakuję mi energii i chęci do życia , możliwe że wy też tak macie. Tak sobie myślałam o marzeniach.. 
Całe życie marzymy.. jedni spełniają swoje marzenia , inni nie. Ja należę do tej pierwszej grupy ;) Jestem szczęśliwa że mogłam w życiu spełnić dużo swoich marzeń ale jednak przychodzi w życiu moment kiedy chce spełnić najważniejsze  - nie potrafię. Tłumaczę sobie to tak że widocznie to jeszcze nie ten moment , że na tą chwilę nie potrzebuję mieć tego o czym marzę i nie chodzi mi tu o jakąś rzecz materialną, tylko o coś więcej , coś co jest bezcenne. W życiu usłyszałam wiele mądrych słów z których teraz biorę przykład "Jeżeli czegoś pragniemy a los nam tego nie dał, tak ma być , na tą chwilę tak naprawdę nie potrzebujemy tego." I mimo że trzymam się tych słów w dalszym ciągu , to walczę i nie poddaje się. Próbuje nie stać w miejscu i zapracować sobie na swoje marzenia :)  

Pamiętajcie marzeń nam nikt nie odbierze a spełnienie chociaż najmniejszego  daje nam dużo  szczęścia , małe a cieszy :) 

A czy wy spełniacie swoje marzenia  ? 

Pozdrawiam :* :* :* 







Snap: karolajnss8


42 komentarze:

  1. Sama okłada bardzo mi się podoba, chyba muszę sobie zamówić tę książkę :) Oj tak; czasami każdy z nas potrzebuje pewnej przerwy od pisania postów. Świetne zdjęcia! Cieszę się, że starasz się realizować swoje marzenia :)
    Trzymaj się ciepło!
    Arleta!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami przerwa od pisania do dobra rzecz :))
    Ładne zdjęcia, szkoda że ich jakość jest trochę słaba..
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje , fakt jakość nie powala :D ale ważne że zdjęcia są :)

      Usuń
  3. Wspaniale, że znalazłaś sposób na sukces - świetny look :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie motywujące książki czy teksty ;) na prawdę potrafią dać powera do działania.
    Ja na ogół ciągle marzę i mam marzenia :) co z nich będzie, okaże się. Robię wszystko by
    poszło to w dobrym kierunku :)) Jeśli nie masz nic przeciwko wspólnej obserwacji, zaczynam i czekam na Ciebie :) Pozdrawiam!
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spełniać marzenia :) jeżeli w nie wierzysz i walczysz o ich spełnienie Jesteś Wielka :* pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Bardzo szczery post ,mam nadzieję że będziesz miała więcej czasu na nowe posty :)
    Może wspólna oberwacja ?
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wychodzisz na zdjęciach, doskonała stylizacja :)

    Kochana mogłabyś poklikać w linki w poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/11/shein-azurowy-sweterek-i-bluzeczka-z.html
    Będę wdzięczna :*

    OdpowiedzUsuń
  7. To białe futerko, tak do Ciebie pasuję! Ślicznie wyglądasz na zdjęciach! :*
    Mój snap to; Natalqa_x3

    http://natalistylee-s.blogspot.co.uk/2015/11/tag-za-co-kocham-jesien.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia ;)
    Jesteś fotogeniczna ;p
    Zapraszam do mnie na nowy post http://www.emptyy-promises.blogspot.com/ ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Fotogeniczna jestes :)))
    Ja staram sie spełniać marzenia każdego dnia.. z różnym skutkiem :d ale wazne że walcze :)

    i kochana jeszcze mam prośbę :D klikniesz? http://marijory.blogspot.com/2015/11/wishlist-dressgal.html bede wdzieczna :*

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia! Każdy czasem potrzebuje aby odetchnąć. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przywykłam do czytania blogów o takiej tematyce, ale całkiem fajnie Ci to wychodzi, więc postanowiłam zostać na dłużej :)
    Moim marzeniem jest taka praca, która będzie mnie cieszyć. Jest to fotografia. Zdjęciami mogłabym żyć na co dzień, jeździć w różne miejsca, fotografować wszystko, co mi tylko w oko wpadnie, czy też robić ludziom sesje. Na razie są to jedynie moje najbliższe koleżanki, chociaż o dziwo dostałam na fanpage'u zapytanie o to, ile biorę za sesje od pewnej osoby, no i mam zamiar się z nią wybrać kiedyś na sesje :D
    Dziękuję za odwiedziny i mam nadzieję, że wpadniesz na następny rozdział. Pozdrawiam :)
    http://further-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadłam, pisząc tu info o nowym rozdziale! ^^ http://further-life.blogspot.com/

      Usuń
    2. Cieszę się że Ci się spodobał mój blog ;)
      A jeżeli chodzi o Twoje marzenie... jest do spełnienia, dużo pracuj , walcz i nie poddawaj się a w przyszłości będziesz robić najlepsze zdjęcia z najlepszymi gwiazdami :) Życzę Ci tego z całego serca :)
      Zaraz lecę odwiedzić Twój blog i podejrzewam że będę czytać kolejny super rozdział :)

      Usuń
  12. Bardzo ładna koszula :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta książka brzmi ciekawie, jak już ją przeczytasz, to możesz trochę tutaj o niej więcej napisać:)

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna stylizacja :)
    http://xxdomiczkxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. To, co bezcenne zazwyczaj przychodzi niespodziewanie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia <3
    Zakochałam się w ostatnim <3
    Obserwacja za obserację?
    Zacznij
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja staram się dążyć do wyznaczonych celów, ale nie zapisuję ich na liście czy czymś takim :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. fantastycznie wyglądasz. Uwielbiam Twoje stylizacje :)
    klikniesz u mnie? jeśli masz ochotę na wspólną obserwację i komentowanie postów. daj znać ;)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, wpadnę do Ciebie z przyjemnością 😊😊

      Usuń
  19. Fajny bezrękawnik ;D


    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń